tirsdag den 2. august 2011

Sommerferie..... d:

Heej med jer. (Selvom jeg ingen faste læsere har) Ha! dx
Sommerferien er ved at slutte. Kun 2 uger tilbage. Og gud hvor er den gået stærkt i år... Gad vide hvorfor..? Jeg har ikke været i udlandet i år, som sidste sommer hvor vi var i Tyrkiet. Dejligt sted i øvrigt!^^ Men her efter ferien starter jeg på gymnasiet :I
Det skal nok blive spændende. En hel ny klasse, nye lærere, fester og ikke mindst tonsvis af lektier -___-'
Her i den kommende weekend er der byfest i min by... Ved ikke helt om jeg gider. Jeg har det sådan at i den lille by jeg bor i er byfesten kun for småborgerlige mennesker... Men alligevel er der mange af mine venner som kommer, så måske tager jeg med for at joine dem d:'
Det kunne måske blive meget sjovt at se dem igen inden alle drager på efterskole, 10.. klasse eller hvor de nu skal hen (:
Kan i ha' det godt? :D
♥ Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar