onsdag den 8. juni 2011

Hej igen efter lang tid.

Undskyld jeg ikke har skrevet i laaaaaaang tid.. Jeg har bare haft hundetravlt.!
Eksamener! Overalt!O.O Puha da da!
Men nu er de fleste heldigvis overstået, kun 2 mundtlige tilbage.. Dansk i morgern og historie på torsdag.. Eller fredag? Det kan jeg sq ikke huske.. :i
Nå men jeg ved hvert fald at jeg dør i historie, så hvis i ikke høre fra mig efter er det derfor..

Sidste skoledag var niiiice! :D
Jeg var klædt ud som bokser ;b Det var SÅ sjovt at kaste karameller OG VAND på de små skolebørn haha! ;D
Men det sjoveste var nu festen bagefter. Mig og nogle andre fra klassen mødtes hos en og spiste aftensmad, drak og spillede kort. Det var pretty nice :b
Så gik vi ned på 'pakhuset' hvor 9.klasserne festede. Det var en god dag og aften.. Jaah og nat (;

Nå men nu vil jeg videre i teksten håber i hygger jer derude, og at i glæder jer til sommerferien? :D

♥Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar