tirsdag den 1. marts 2011

Lang tid siden hva?

Heeeejsa ^^
Jeg ved det er lang tid siden, men jeg har bare ikke rigtig haft tid til at blogge de sidste par uger/måneder(: -Men nu prøver jeg igen [:
Siden sidst, i fysiktimen, er der kommet en masse ting som jeg skulle tage stilling til.
Hvor skal jeg hen efter 9.klasse? Hvilken linje skal jeg tage på gymnasiet? Hvad skal klassen lave sidste skoledag? Skal jeg med til gallafesten? Puha!o.o
Nå men lad os tage det fra en ende af.
Efter 9. klasse tager jeg på gymnasiet(: Jeg har været MEGET i tvivl om jeg skulle tage i 10. i stedet for, fordi jeg ikke vidste om jeg var klar til gymnasiet, men nu har jeg fundet ud af det^^ -Heldigvis!
Jeg tager en bioteknologilinje, JA det lyder kedeligt, men det er det bestemt ikke!:b Det er noget hvor man får lov til at skære i grise og det synes jeg altså er ret sjovt!xb
Vi har sidste skoledag engang i maj^^ Og wow jeg glæder mig! Det bliver SÅ fedt!(:
Først mødes klassen til morgenmad, så skal vi kaste karameller :b og derefter er der noget fest halløj ^^
Nå, men så er der også den der gallafest i næste, næste weekend ^^'
Jeg glæder mig, for det er min første 'rigtige' fest(: -Så skal man bare have fundet en kjole at tage på .__.'


Okay, men jeg er også begyndt til fitness!:D
I starten tænkte jeg at det var da overhovedet ikke noget for mig, men så fik min veninde mig med til det, og det er faktisk ret sjovt!(: -Især hvis man hører musik til!^^

Nå men nu må i have mig undskyldt, for jeg skal hjælpe min mor med at tømme vand af hendes akvarie!:b

♥ Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar