onsdag den 2. marts 2011

Fitness og kender du typen? (;

Ligenu sidder jeg og ser kender du typen genudsendelse.. Det er herre sjovt når man ved hvem der bor der!dx
Nå men lige om lidt smutter jeg op i fitness centeret eller 'fitteren' som jeg kalder det ^^
Det bliver nu meget godt(: I dag træner jeg alene, så kan jeg også hører lidt musik til ':b

Dagen i dag er gået helt fint!^^ Men gud hvor jeg dog hader folk der ikke fatter at de skal holde deres (undskyld mit sprog) kæft lukket! Det er jo bare SÅ træls!--'

Hm. Men når jeg kommer hjem skal jeg læse sådan ca. halvdelen af min samfundsfagsbog til i morgen... P.s jeg HADER samfundsfag, og vi skal have en prøve i det i morgen, i TO TIMER!Ö
Jeg tror jeg dør... Men ønsk mig held og lykke.. Så kan det være det går...... Eller ikke?

♥ Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar